prelude

yüzümde sevgilisine yılbaşında hiçbir şey alamayan
kasabalı memur telaşı var
yüzümde kırık bir gülü andıran
tank paleti izleri var
komutanım beni şehit ilan et
kalbinden vurulmuş bir aslanın
yanına göm beni
tek bacağıyla savaşarak tarih kitaplarına geçen
bir kahraman gibi tanıt kendini

acı hiçbir şeydir
komutanım beni tahta iskemle gibi düşün
yıkık dökük tahta bir iskemle
ve sonra kırılıp yok olacağımı anlat bana
bir daha hiç savaşamayacağımı
hiç uyanamayacağımı anlat

sevgilimin cesedime bakamayacak kadar
midesinin bulanacağını zaten biliyorum
bunu anlatmasan da olur
ayna diye bir icat var ne de olsa

herkes bilir
iki kişi kavga edebilir ancak
aralarına bir tank girmezse
savaş falan yoktur ortada
savaş için tank gerekir
ya da roketatar falan

sevgilisine küçük lokomotifler taşıyan
pis bakışlı kambur bir adam kadar yorgunum
komutanım
ölmemi bekleme boşuna
gömeceksen diri diri göm beni
yüzümde fena halde tank paleti izleri

uğur ergün

Yorum bırakın

Filed under Şiir

Yorum bırakın