öylesine

Ne kötü yağmur bu şimdi yağan? Yani karakteri kötü anacım. İnsanları ıslatmaya ant içmiş de öyle yağıyor herifçioğlu.

Zaten bu yağmurlar terörist. Bunlar var ya bunlar, namütedeyyin kafir bulutların dölleri. Pehey. Bulutlara yardım ve yataklık ediyor bu yağmurlar.

Şimdi illegal bir rüzgar da tutturmuş yüzümü götürüyor. Dedim nereye götürüyorsun böyle, o benim son yüzümdü. Bu senin yaptığın da düpedüz hırsızlık yani rüzgar beyciğim, gelin etmeyin böyle. Ben de sizi polise şikayet etmem bu tevazunuz karşılığında. Bir cahilliktir etmiş derim affederim.

Ne biçim küfürler onlar öyle. Aaaaa. Efendi. Efendi. Düzgün konuş benimle. Sensin o. Terbiyesizin evladı. Hem suçlu hem güçlü. Zeytinyağı gibi de üste çıkmaya çalışıyor. Şuna bak şuna sen. Hem hırsız hem arsız. Seni tipsiz rüzgar seni. Seni hem kel hem fodul. Bana bak oraya gelirsem. Ben şimdi. Sana. …

Hortum çıktı anasını satayım. Yazamıyorum. Havadayım şimdi. Döne döne uçuyorum. Neyse bedava İstanbul turu diyelim. Hep yamaç paraşütü yapmak isterdim hem zaten.

Sana şöyle bir gökyüzünden baktım aziz İstanbul. Sen mi daha büyüksün ben mi dedim. Ama bilirim, benim babam senin babanı döver yani. Benim babam var yaa bi numara adamdır. Bir gömlek büyük gelir sana işte. Heh heh.

Neyse şimdi sidik yarışına girmenin alemi yok, zaten yüzsüz kaldım. Yüzümü bulursan bana haber et olur mu? Hadi eyvallah canım kardeşim benim. Görüşürüz öptüm seni.

Uğur Ergün

Yorum bırakın

Filed under Düzyazı

Yorum bırakın